מדריכים
  המדריך למכירת דירה
  המדריך לשוכר דירה
  המדריך לרכישת דירה מיד שניה
  המדריך למשקיע בנדל"ן
  המדריך לרוכש דירה מקבלן
  המדריך להתחדשות עירונית
תקנון

תקנון לפורטל דירתי

לפני שתתחילי לעיין בפורטל דירתי עליך להסכים ולקבל את האמור בתקנון זה.

  1. האמור בתקנון זה מתייחס לבנות/ בני שני המינים באופן שווה ונכתב בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד.
  1. הפורטל מנוהל ע"י עו"ד גלעד הראל ומר דורי בן שבת.
  1. השימוש במידע שבפורטל הינו על אחריותה הבלעדית של הגולשת ומנהלי הפורטל לא יישאו בכל אחריות ישירה או עקיפה כלפי הגולשת בפורטל ביחס לתכנים המובאים בפורטל, דיוקם, אמינותם והשפעתם על הגולשת ו/או סביבתה ומכריה.
  1. המידע בפורטל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. ייתכן שהמידע בפורטל אינו מעודכן או יש בו טעות או השמטה.
  1. הגולשת מתחייבת לבדוק כל מידע שנתקבל בעת השימוש בפורטל ואינה רשאית להסתמך עליו בכל צורה שהיא. עשתה הגולשת שימוש במידע שהתקבל מהפורטל, הדבר יהיה על אחריותה בלבד.
  1. הגולשת מעודכנת בכך שהמידע שבפורטל הנו חלקי וכללי ואינו תואם בהכרח למקרה הספציפי שלה. על מנת לבדוק המקרה לגופו ידוע לגולשת כי עליה לפנות לעורך דין מומחה בתחום הרלבנטי לקבלת התייעצות מפורטת יותר.
  1. למנהלי הפורטל הזכויות הבלעדיות בכל הקשור לתכנים המוצגים בפורטל, עיצוב, תוכנה, תמונות וכל חומר אחר, לרבות שינוי פרטים אלה ללא צורך בהסכמה של הגולשת.
  1. למנהלי הפורטל הזכות הבלעדית להחליט לאילו שאלות/ בקשות של גולשת לענות, להתייחס, להבהיר, ואלו שאלות לא לענות. תשובות שיינתנו, יהיו כלליות ולא יענו על מקרה ספציפי, ובכל מקרה אינן תחליף לייעוץ משפטי. לייעוץ ענייני ומתאים לכל מקרה על הגולשת לתאם פגישת יעוץ אישית עם עו"ד מומחה בתחום המבוקש.
  1. הגולשת פוטרת את מנהלי הפורטל מכל נזק שעלול להיגרם לפרטיותה כתוצאה משימוש בפועל. מנהלי הפורטל ישתדלו לעשות ככל שניתן על מנת להגן על פרטיות הגולשת, אך ידוע לגולשת שלא ניתן להבטיח הגנה מלאה לפרטים אלו.
  1. ציון שמם של בעלי מקצוע בפורטל זה לרבות עורכי דין, שמאים, מהנדסים, אדריכלים, קבלנים, בנקים למשכנתאות, מובילים, מתווכים וכו', אין בו כדי להוות המלצה לגולשת לפנות אליהם.
  1. במידה וגולשת תפנה למפרסם כל שהוא באתר ו/או למי מבעלי המקצוע דרך האתר, האחריות בגין הפנייה למפרסם/ בעל המקצוע הנ"ל תהיה על הגולשת בלבד ובשום מקרה לא תהיה על מנהלי הפורטל או מי מטעמם.
  1. הגולשת מתחייבת שלא להכניס לפורטל תכנים שאינם חוקיים, דואר זבל, תכנים שעלולים לפגוע באדם אחר או בציבור מסוים, תכנים שעלולים לפגוע במחשבים של גולשת אחרת, או כאלו הפוגעים בזכויות יוצרים ופרטיות.
  1. אין לצלם, להעתיק, לפרסם, לשכפל, להציג, להפיץ, או לעשות כל שימוש אחר בחומרים הקשורים באתר ללא קבלת הסכמה מפורשת של מנהלי האתר מראש ובכתב.
  1. מקום השיפוט הבלעדי בגין כל עניין הנובע מהפורטל הנו בית המשפט המוסמך במחוז חיפה.
  1. הגולשת מצהירה כי היא מוותרת בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד מנהלי האתר ו/או עובדיהם בכל הנוגע לשימוש מכל סוג שהוא באתר לעבר הווה ולעתיד.